על מפגשי סופר לילדים עם ינץ לוי
בואו לפגוש את הסופר ינץ לוי, מחבר סדרת הספרים רבי המכר "הרפתקאות דוד אריה", רב המכר החדש "כשסבא אליהו היה קטן", רב המכר "המורה דרורה לא מפלצת" ורב המכר "סיפורי איש היער". במפגש סוחף ומלהיב מספר ינץ על החיים שלו, על ילדותו, על חוויות מבית ספר וכמובן כיצד נולדו הספרים שכתב. בואו לגלות את כל הסודות שמאחורי הסיפורים האהובים ולהכיר מקרוב את אחד הסופרים הישראליים הפופולאריים ביותר. הנאה מובטחת!
לצפייה בסרטון
ינץ לוי הוא מהסופרים המצליחים והמוערכים ביותר בישראל. מחברם של אחד עשר רבי מכר ברצף, ובהם סדרת הרפתקאות דוד אריה, כשסבא אליהו היה קטן, הרומן לילדים המורה דרורה לא מפלצת, ספר הילדים סיפורי איש היער ועוד. ספריו מופיעים בתכנית הלימודים הרשמית של משרד החינוך, זכו פעמים רבות במצעד הספרים ואף תורגמו לשפות רבות ברחבי העולם בהצלחה כבירה.
בנוסף לכתיבה ספרותית ינץ כותב לבמה ולטלוויזיה. ההצגה הרפתקאות דוד אריה והמכשפה חמתותה עלתה בתיאטרון הלאומי הבימה בבימוי של רועי שגב ובכיכובו של טל מוסרי. במופע הקומי-מוזיקלי הרפתקאות ינץ לוי שיצר לוי הוא פוגש על הבמה דמויות אהובות מספריו (בהשתתפות בן פרי).
ינץ הנחה ויצר את התכנית מה הסיפור? בטלוויזיה החינוכית (זמינה ביוטיוב). בתכנית זו הוא משוחח עם ילדים על ספרים אהובים.
ספרו הבא של ינץ הוא הנסיכה אביגיל ובית החרושת לרגשות.
ינץ הוא מהיוצרים של הסדרה קרתגו, הפקה בינלאומית שעתידה להיות משודרת בכאן11.
מפגשי הסופר עם ינץ מציעים חוויה סוחפת, מרגשת, משעשעת וערכית, שלא תישכח מלב המשתתפים.
לקראת המפגשים עמי אתן מוזמנות לערוך פעילויות מקדימות עם התלמידים. ראשית, מומלץ להקריא לתלמידים מתוך אחד מספרַי - "הרפתקאות דוד אריה" (כיתות א-ד), "כשסבא אליהו היה קטן", "סיפורי איש היער" (א-ה) ו"המורה דרורה לא מפלצת" (ג-ו).
לכיתות א-ה מומלץ לבקר באתר הרפתקאות דוד אריה וליהנות ממגוון פעילויות לעידוד קריאה, כתיבה ויצירתיות - כולם נסובות סביב ספרי הסדרה: www.dodarye.com. זהו אתר חינוכי וחינמי.
מומלץ גם לצפות בפרקים מתוך תכנית הטלוויזיה "מה הסיפור?" - בתכנית זו, המשודרת בטלוויזיה החינוכית, אני משוחח עם ילדים על ספרים שהופיעו במצעד הספרים לשכבות ג-ו:
קישור לעונה הראשונה.
קישור לעונה השנייה.
מפרט טכני |
קישור זום יסופק ע ' ;י ביה ' ;ס
|
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.