קלאסיקיד-מאסטרו ניר ברנד-היצע נוסף

תחום: מוזיקה
תת-תחום: מוזיקה
משך זמן המופע: 50
סגנון: קלסי
שם הרכב: דואו
סיווג: הרכב כלי-קולי
שם המפיק: "קלאסיקיד"- ניר ברנד בע"מ
קהל יעד: גן - ט
כמות קהל מקסימלית: 35
הסעה: הסעה כלולה במחיר
סוגות נוספות
נושאים נוספים
תאריך הצטרפות לסל 23/01/2017

"תוכנית "קלאסיקיד" שמה לה למטרה להאהיב מוסיקה קלאסית על תלמידי ישראל, תוך שימוש בלימוד כישורי חיים. כל מפגש של "קלאסיקיד" הוא קונצרט כיתתי מונחה, המשלב קטעי מוסיקה ידועים מנוגנים כל פעם בכלי נגינה אחר, ואשר יוצרים שיח על הקשר בין כלי הנגינה לערך או נושא בחיים, מתחום כישורי החיים: שיתוף פעולה, אחריות, הקשבה, חיים בצוותא ועוד. מערכי השיעור בנויים על אפשרויות ההקשבה של דור התלמידים הנוכחי המסוגל, ולפעמים דורש, רמת עניין גבוהה, תפיסה בינתחומית ואפילו על תחומית של נושאים, ואפילו שינויים מפתיעים ב'טמפו' של המתרחש. כל קונצרט של "קלאסיקיד" אורכו כאורך שיעור, הוא מתבצע בכיתת האם של הכיתה המקבלת אותו, כך שלמשך אותה שעת לימוד הופכת הכיתה למעין 'אולם קונצרטים'!. בתי הספר מדווחים על שביעות רצון גבוהה הן מתכני השיעור המעניינים, הן מקטעי המוסיקה המושמעים בנגינה 'חיה', וכמובן- מן החוייה כולה של "קלאסיקיד".





"קלאסיקיד" נוצרה על ידי המנצח מאסטרו ניר ברנד והמורה שלו למוסיקה מבית הספר התיכון, המחנך רב הזכויות פנחס אופק. אופק, זוכה פרס חינוך אשר הדרים לבקשת בן גוריון, עם סיימו את הסמינר למורים למוסיקה, להביא את אוצר המוסיקה לתלמידי הנגב ואשר על תלמידיו נמנים יהודית רביץ, צביקה הדר ואחרים, חבר למאסטרו ניר ברנד ליצירת תוכנית מקורית וייחודית, המתבססת על תפיסה חדשנית להנחלת החוייה המוסיקלית, זאת בהתבסס על חיבורה לתחום 'כישורי החיים'. הם גייסו קבוצה נבחרת ומוכשרת של מנחים ומוסיקאים, אימנו אותם לתפארת, ומצבעים יחד איתם, כתף אל כתף, את תוכניחת "קלאסיקיד" ברחבי הארץ.

מאסטרו ניר ברנד, מנצח, פרפורמר בינלאומי ואיש תקשורת, הוא תלמידם של פרופ' מנדי רודן ופרופ' יצחק סדאי. הוא מופיע ברחבי העולם ומביא את יפי המוסיקה הקלאסית לילדים ומבוגרים בשליחות מדינת ישראל, והגיש במשך 8 שנים בגלי צה"ל את התוכנית המצליחה "ישראקלאסי" אשר זכתה להאזנת שיא, כמו גם לפרס מפקד גלי צה"ל 2012.

1.צ'רצ'יל אמר: "עם ההצלחה- באה האחריות". מה דעתך?

2. מה הקשר בין הקונטרבס- לבחירתי להיות אדם אחראי?

3. מה ההבדל בין לשמוע- ולהקשיב? (שומעים כל הזמן, מקשיבים רק אם ממש מתכוונים לכך)

4."תמיד כדאי לקחת אוויר וספור עד 10", למה הכוונה?

5. מותר האדם מן הבהמה הוא הזכות- והיכולת- לבחור, כמעט בכל מצב נתון, מי אני ומה אני. האמנם?

6."הכל צפוי והרשות נתונה". איך זה מתקשר למוסיקה קלאסית?

מפרט טכני כיתה ישובה בצורת ח ' ; מול צוות ' ;קלאסיקיד ' ;, כשאות יסודרו לפני השולחנות. מזגן יופעל לפי הצורך.
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.

המלצה רחל ברמן מנהלת גורדון פתח תקוה לסל תרבות ארצי

לינק לצפיה

המלצה סיגל ישר מנהלת בית ספר דקל אשקלון על קלאסיקיד לסל תרבות ארצי

לינק לצפיה

המלצה שרה שווורץ מנהלת קורצ'אק צומח קרית שונה על קלאסיקיד לסל תרבות ארצי

לינק לצפיה
"קלאסיקיד"- ניר ברנד בע"מ
0547275877

brandnir@gmail.com

תל אביב, גדרה 24

סל תרבות ארצי הוא תוכנית חינוכית האחראית על חשיפת תלמידי ישראל לתרבות ואמנות כחלק ממערכת החינוך הפורמאלי.

תוכנית סל תרבות ארצי מקנה לתלמידים מגיל הגן ועד י"ב, כלים לצפייה מודעת ובעלת משמעות בששת תחומי האמנות – תיאטרון, מחול, מוזיקה, קולנוע, ספרות ואמנות פלסטית.

 התוכנית משותפת למשרד החינוך, לחברה למתנ"סים ולרשויות המקומיות.

התוכנית פועלת החל משנת 1987.