מופע מוסיקלי קצבי וסוחף שכולו מחווה לתולדות הזמר המזרחי לדורותיו, המציג את הסיפור המיוחד של ענקי הז'אנר שלמרות כל הקשיים בחרו ללכת עם הלב והאמת הפנימית והצליחו לגעת בלבבות ולסחוף המונים.
המופע משלב שירים שמחים ומרגשים של כל הכוכבים, מאז ועד היום, קליפים מיוחדים ועיבודים מוסיקליים סוחפים לצד אנקדוטות הומוריסטיות וסיפורים אישיים נוגעים ללב על הקשר בין ישן לחדש, הצלחות לצד כישלונות והכוח של הביחד.
הרכב של ארבעה מוסיקאים ששרים ומנגנים עם טובי האומנים בארץ
ומספקים לקהל חוויה מוסיקלית וערכית מרגשת ובלתי נשכחת!
אורן תורג'מן - שירה
טל כהן - תופים
עופר מזרחי - גיטרה חשמלית
תמיר גרוס - קלידים
*מחליף גיטרה: אדם טל
מערך שיעור למורים - סדנת הכנה לצפיה במופע" מהפכה של שמחה"
מטרת הסדנה מופע למורה:
1להעלות בפני לתלמידים את החשיבות של ערך האחדות,היכולת להרגיש שיש לנו משהו משותף .
ומאחד למרות שהרבה פעמים אנחנו לא מסכימים.
2להמחיש שבמיוחד בסביבה עם אוירה בונה ומפרגנת, אפשר לקבל כוחות להאמין בעצמי וללכת עם .
האמת הפנימית שלי,לא להתבייש במי שאני. להיפתח,לשתף ולחלום.
אביזרים לסדנה:
1 .חפץ הקשבה -זה יכול להיות כל דבר -כדור טניס,טוש ,מקל של ארטיק וכו'
2 .פתקים וכלי כתיבה -אנחנו ממליצים להכין אותם מראש
3 .טלפון סלולרי עם אזניות.
שלבי הסדנה:
1 .הקדמה:
"אנחנו עומדים לצפות במופע" מהפכה של שמחה "מופע שמספר על הדרך שעשתה המוסיקה
המזרחית, מז'אנר קטן ודחוי עד להפוך לז'אנר המושמע והפופולארי ביותר. כיצד זמרים ענקים של
המוסיקה המזרחית הלכו עם האמת הפנימית שלהם, עד הסוף,במטרה להשתלב. ואיך דווקא למרות
המכשולים והקשיים שבדרך הם הצליחו לסחוף את כולם.
דרך המוסיקה והשירים שתשמעו, הסיפורים האישיים של חלק מההרכב המוסיקלי שיופיע, קליפים
שתראו יעביר לנו המופע, בצורה מאוד ייחודית, את סוד ההצלחה והדרך של המוסיקה המזרחית
לפסגת המוסיקה בישראל.
אנחנו נקיים עכשיו סדנת הכנה למופע,כדי להעצים את החוויה שנחווה:
2.משחק חימום:
בואו נשתחרר קצת,נחמם את האוירה ונסתדר בישיבה לפי סדר הא' ב' של שם הסבא של כל אחד.
3. .כללי השיח בתוך המעגל(מומלץ מאד לרשום אותם על הלוח בכיתה):
"אנחנו נענה עכשיו על כמה שאלות יחד ,בצורה של מעגל .לשיח יש שני כללים חשובים:
א .חפץ הקשבה -מי שמדבר מחזיק את חפץ הההקשבה .חפץ ההקשבה מחייב את כל השאר להקשיב
בלבד למי שמדבר .לא להתפרץ לדברים ולא להגיב .רק להקשיב .כשאחד מסיים הוא מעביר את
החפץ לזה שיושב לימינו.
ב .בלי ביקורת -אין דבר שהוא נכון או לא נכון ,אין מישהו צודק ומישהו טועה .כל אחד יכול ואפילו
צריך להגיד את דעתו גם אם היא שונה או אחרת מדעה של מישהו אחר.
אנחנו ממליצים לבחור מישהו בכל מעגל שיהיה אחראי על הכללים ותפקידו לשמור עליהם
במהלך השיח.
4. משימה:
א.כל אחד בתורו בוחר שיר, מהז'אנר המוסיקלי המזרחי. כולם מקשיבים ל 20-30 שניות מהשיר. כל
אחד מספר מה הוא אוהב או לא אוהב בשיר(טקסט,לחן, האומן שמבצע) ואת דעתו על המוסיקה
המזרחית.
ב.עונים על השאלה הבאה:
אם אני מאוד מאמין במשהו ומאוד רוצה לממש ולהשיג אותו אבל מרגיש שמשהו עוצר אותי-מה יכול
לעזור לי/ לתת לי כוח להתגבר?
ג .כל אחד לוקח פתק וכלי כתיבה
כל אחד כותב על הפתק שלו בקצרה על משמעות המילה אחדות בשבילו. ומה ניתן לעשות כדי
להעצים את הערך וההרגשה של האחדות במדינה.
את כל הפתקים מקפלים ושמים במרכז המעגל.
ד .כל אחד לוקח,אקראית, את אחד הפתקים במעגל ומקריא את התשובה כאילו זה הפתק האישי שלו.
מזכירים בלי ציניות ובלי ביקורת.
ה.איך הרגשתי שהקריאו את הפתק שלי ושמעתי את הפתרונות שהציעו.האם אני יכול לקחת מזה
משהו?
5.סיכום התלמידים
נציג מכל מעגל(או יותר,בהתאם לזמן שנותר) משתף בתחושותיו והתרשמויותיו מהסדנה.
6.סיכום המורה
על ידי חזרה על משפטים שאמרו התלמידים בסיכום שלהם,לחזק את מטרות הסדנה המצויינות בראש
הדף__.
מפרט טכני |
מפרט טכני (כלול במחיר): ;*דרוש מקרן מסך של המזמין
2 רמקולים סטנדים
4 אינרים
2 מיקרופונים סטנדים
מיקסר 18 ערוצים
מגבר למיקסר
2 עמודי תאורה 8 פנסים שטיפה ו RGB
גיטרה חשמלית מגבר גיטרה DI
מערכת תופים מיקסר DI
מערכת קלידים DI
|
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.