תיאור מפגש
מתחילים עם הבובה המרכזית והיא "קרם" שבא ושר עם הילדים ואחר כך מספר להם מה קרה לו עם החבר שלו ואיך הם רבו על המשחקים... ואני אנסה להשלים בניהם עוד פעם...
פה מתחיל הסיפור שלנו כאשר הארנב חברו של קרם מספר לחלזון שיש לו בעיה עם החברים שלו והוא לא מוצא אף אחד לשחק אתו... כאן החלזון מציע לו להשתמש במילת הקסם "בבקשה" ולבקש בצורה מנומסת לשחק עם חבריו... המילה הזאת עוזרת לו וחבריו משתפים אתו פעולה עד שהמשחק נקרע וחוזרים לריב ביניהם...
הארנב מתייאש וחוזר הביתה לשחק לבד אבל הוא מבחין שאי אפשר לשחק לבד תמיד ושהוא צריך את חבריו. אז מבקש עזרתו של החלזון בעוד מילת קסם אז הוא נותן לו את המילה "מצטער" שעוזרת לו להשלים עם כל חבריו וגם קרם.
בסוף קרם שר עוד שיר עם הילדים ומסיימים את ההצגה בפעילות שמסכמת את הנושא שהיה.
נושא: מילות קסם (שהן מילות נימוס)
המטרות:
- ילמד הילד מילים חדשות לתקשר עם הסביבה.
- ילמד הילד סגנוני התנהגות מומלצים.
- יעשיר הילד את אוצר המילים שלו.
- יפתח הילד את הדמיון.
אמצעי המחשה:
-מפות שולחן
-בובות (דמויות)
-רמקולים ומיקרופון
VIDEO
פרטים אישיים
שם: נורה חוריה
שם עסק: רוזין וקרם
השכלה
2008-2011 סיימתי תואר ראשון - B.Ed . במכללה האקדמית הערבית לחינוך –חיפה
התמחות:- גננות לחינוך מיוחד ולחינוך רגיל.
ניסיון תעסוקת י
2010-2016 עבדתי כגננת
תחילת 2016 התחלתי בתחום תיאטרון בובות בגני ילדים שונים והפעלות לכל האירועים.
הסבר:
אנחנו בונים ומעבירים את ההצגות שלנו לפי מה שגננות ומורים מבקשים בנושא הלימודי או החינוכי-תרבותי שהם מלמדים ומעבירים במסגרת החינוכית.
ההצגות שלנו יכולות להיות פורמאליות ואי פורמאליות לפי האירועים המבוקשים.
כישורים אישיים
יחסי אנוש מעולים ,יכולת עבודה בצוות ,יכולת עבודה בתנאי לחץ ,יכולת לימוד גבוהה ,יכולת לימוד והשקעות עצמית ,אחראיות מלאה.
מפרט טכני
אמצעים: ;
רמקולים
מיקרופון
בובות
אמצעי המחשה מיצירתינו
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.