שם: מיסא סח.
טלפון: 050-6945290
דואר אלקטרוני: sehmaisa@yahoo.com
השכלה:
1999-2003 - תואר ראשון בשפה הערבית מהמכללה האקדמית לחינוך בישראל.
2011-2014 - תואר שני בחינוך לשוני בערבית מהמכללה האקדמית לחינוך בישראל.
(הצטיינות ).
2021 - תואר שלישי בשפה ערבית ודרכי הוראה-
- תואר בהוראה בשריעה האסלאמית.
⁃ מאמנת בתורת הדיבור ואומנות הדיבור.
תעסוקה:
2009 עד היום - מורה בבית ספר לשפה ערבית וחינוך לשוני.
2017 עד 2020 חברה בהסתדרות המורים.
- חברה בועדת המעקב ללימודים ערביים.
- חברה במזכירות הכללית לאיחוד הסופרים-הכרמל 48
- חברה בפורום הספרות והיצירתיות –ירדן.
- קיבלה פרס היצירה ממשרד התרבות והספורט.
- קיבלה תואר אישיות השנה לשנת 2020.
- מגישת תוכנית בטלוויזיה האלא, תוכנית תרבותית העוסקת בשירה ובספרות.
מחשבים:
· שליטה בסביבת Windows ובתוכנות Office (Word, Excel, Power Point).
· מיומנות גבוהה בחיפוש מידע באינטרנט.
. עברתי השתלמויות רבות .
שפות:
· עברית: קריאה ,כתיבה ודיבור – שליטה מצוינת.
· אנגלית: קריאה, כתיבה .
. ערבית שפת אם.
מחברת שירים בשפה העברית שירי שלום וכו', הוציאה לאור חמישה ספרי שירה ובתוכם שירים לילדים, ושישה סיפורי ילדים.
ועוד - מדגימה בפני התלמידים תוכנית ברדיו – שם התוכנית "המוכשר הצעיר".
בידיה המלצות רבות לא רק ממנהל בית הספר מאנשים מוכשרים, שהמליצו עליי גם ממפקחים.
תוכנית תורת הנאום ואומנות השירה הועברה לבית ספר בסכנין, אשר אימצו אותה ובכל שנה מארגנים תוכנית כזאת לבחור בתלמיד המוכשר בשירה ובנאום.
הוזמנה למס' בתי ספר בארץ, הופיעה בפני התלמידים בפני מנהלים, כאשר ראו במו עיניהם כיצד שיטת הלימוד שלה שונה, והוחלט לאמץ שיטת לימוד זאת, תורת הנאום.
הפתעת סעיד.
אדם ומשחקים אלקטרוניים: התרחקו ממשחקים אלקטרוניים בגלל הנזק שלהם.
חבריי לכיתה לא אוהבים אותי: איך אוכל לגרום לחבריי לכיתה ואחרים לאהוב אותי.
גיליתי משהו: קנאה בין אחים באותו בית והיחס אליה.
מנורות של תקווה: בריונות, אי הסכמה, קבלה, אמונה וביטחון עצמי.
סוס המלך: סובלנות וקבלה של אחרים והצורך בסבלנות בתהליך השינוי לטובה.
א. מבוא - חשיבות השירה הספרות וחשיבות השפה הערבית.
ב. על הקריירה שלי, ההצטיינות בתואר שלישי, על הפרסומים שלי בשירה ובספרות ילדים, וכיצד שינו את חיי.
ג. קריאת סיפור מהסיפורים שלי, שיחה עם התלמידים סביב הסיפור שלי לאחר קריאתו, שאילת שאלות סביב הסיפור.
ד. הכוונת תלמידים כיצד לעמוד בפני קהל, ולשאת נאום בבטחון עצמי,היות ואני מאמנת באומנות הנאום.
ה.מתן אפשרות לתלמידים להפנות שאלות אליי.
ו. לצפות בסרט ביוטיוב לאחד הפרויקטים שלי עם התלמידים שלי.