מופע מרגש ושמח כאחד, המלווה בשירה מרגשת שנכנסת אל הלבבות ותוכן יהודי ערכי, מסרים של כבוד כלפי האחר, שמחה אמונה וביטחון, המועברים כקטעי קישור בין השירים.
אלו גורמים התעוררות והתקרבות לד' מתוך אהבה ושמחה.
כל הנאמר יתבצע אי"ה בליינאפ של כ-11 שירים המותאמים למוסד החינוכי.
פתיחת המופע בשיר רגש, ולאחריו מונולוג (וחוזר) וגם שיתוף הקהל בשיח. במהלך הערב יועברו שירים בסגנונות מגוונים
(קיימת אפשרות להקרין על מסך מובנה מילים... כדי לאפשר לבנות לשיר יחדיו מה שמחזק את תחושת השייכות)
ולסיום הרקדה שמחה ומרוממת לבנות כשהמטרה המובילה היא הרחבת הידע של המשתתפת במגוון סוגי שירה ויצירות ישראליות-יהודיות, לכדי מתן העשרה בתרבות ובמסורת היהודית, ליצור תחושת שייכות ולגרום התעוררות בקרב בנות ואמהות בנושא: חרם חברתי, ליצור שינוי בתפיסה החברתית וההתנהגותית של בנות אחת כלפי השניה ליצור מעורבות הורית פעילה ובריאה בנושא, לעודד שיתוף בין אישי, ושיתוף מול בורא עולם.
לגרום לכל אחת מהקהל להעריך את עצמה וכישרונותיה ולהעצים את כוחן של המחילה והסליחה המופע נוצר מתוך צורך חברתי ומתוך נסיון חוויתי אישי של הזמרת רעות כהן (מפעילת התוכנית) יחד עם נשות חינוך ואמנות יצרנו תכנית מיוחדת במינה מהמסר החשוב ועד להופעה.
רעות כהן היא אמנית וזמרת לנשים, מקצועית ומנוסה, מופיעה בכל רחבי הארץ.
כבר מגיל קטן הייתה מופעה כסולנית ראשית בלהקה מופיעה במחזות זמר ובתחרויות שירה. כיום מופיעה בכנסים ארועים ובמגוון מופעים שמתאימים לכל המגזרים.
מופעיה מותירים חותם אצל קהל הנשים והבנות.
עם מסר של העצמה, שמחה ואמונה ועם קול שפורט על מייתרי הלב, מדליקה ניצוצות בבנות ישראל, משמחת לבבות ומחזקת אותן בעבודת השם.
רעיונות לדיון:
על נושא החרם חברתי
- מה זה חרם חברתי?
- מה דעתכן על ההחלטה של רעות לחשוף את מה שהיא עברה במופע כזה?
- מה הייתן רוצות לשאול את רעות?
- מה הייתן שואלות את הילדות שהחרימו את רעות?
- למה לדעתכן נוצר חרם?
- האם יש מישהי שחוותה משהו דומה? היא או מישהי שהיא מכירה?
- מה כל אחת מציעה כדי למנוע את זה?
- מה הבנות רוצות לשפר בעצמן אחרי המופע? איך הן היו רוצות שיתיייסו אליהן ואיך הן יתיייסו לאחרות?
- האם בבית הספר שלנו לדעתכן יכול להיות חרם?
ליצור דיון בנושא עם תובנות וקבלות לעתיד.
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.